Allah bütün afetlerin hafifini yaşatsın inşallah günahsız evlatlarımızın hatrina benimde 6 aylık oğlum var yanımdan ayirmiyorum ya bişi olurda yetisemem diye gece olunca daha çok korkuyom sanki felaketler sadece gece olcakmis gibi Allah kötü şeyler yaşatmasın inşallah