hira0502 bende halkla iliskiler son sınıfım o bölümü bilmiyorum ama sınavlar bazı dönem kolay bazı dönem zorlayıcı olabiliyo ders çalışmak olarak ünite ve çıkmış soru çözümü en en rahat ve iyi olanı hele canli cijmis soruları da dinlersen daha iyi olur senin için 2 çocukla ben bu kadar yapabiliyorum :))