berentt 3 ayliyiz kundaksiz uyumuyor ne kadar sıkıca yapsam aciyor gece uykusubu çok boluyor. Yavaş yavaş dönmeye basladi yakında birakmamizda lazım ne yapmam lazim
melozi Ben de bu dertten muzdaribim. 4 aylık olacağız hala kundak devam. Kundaksız uyutsam bile hemen kendisini uyandırır elleri ile. Nasıl olacak bilmiyorum