anneann Merhaba arkadaşlar bebeğim doğduğunda yoğun bakımda kaldı ilk hafta duyma testinden geçti ama doktor 6. Ayda evraklar ile birlikte üniversite Hastanesi’ne gidip tekrar test yaptırmamizi söyledi başına gelip götüren yada götürmeyen var mı ben tabi ki götüreceğim ama götürmeden önce ne yapmam gerekiyor bazıları gece uykusuna yatırma diyor
SevimliHayaletCasper anneann götürdük biz geçti çok şükür. Aradığınızda bilgi verecekler su kadar saat uykusuz kalmalı diye
anneann SevimliHayaletCasper yani aramam mı gerekiyor ben internet üzerinden randevu alacağım sanıyordum siz nasıl ne yaparak goturdunuz
nwmam00 Bize 3. Ay demişlerdi ama bazı sebeplerden dolayı götüremedik , ilk testi geçti acaba götürmek zorunda mıyız açıkçası seslenince sesimizi arıyor o yüzden içim biraz rahat ama .. nasıl uykusuz kalması gerekiyor tam anlatır mısınız ?
SevimliHayaletCasper nwmam00 ya tek kulağı duyuyorsa diğeri duymuyorsa.. (Allah korusun) o yüzden kontrol ettirmede fayda var.