hursat Merhaba mama kutusunun üzerinde 4 hafta içinde tüketin yazıyodu o süreyi 2 gün geçmiş bebeğim bir ölçek kadar yedi zehirlenir mi bu durumu yaşayan var mı alo zehir hattını aradım gözlemleyin dedi
aaslanbeyy 2 günden birşey olmaz Allahın izniyle ilk ay bende bilmiyordum biraz geçirmiştim çok şükür birşey olmadı 💐
hursat aaslanbeyy çok teşekkür ederim 20:40 da vermiştim mamayı hemen hemen 2 saat oldu inşallah sorun yaşamam