iyiki Ya sürekli kabızlık veya başka değişik sorunlar yaşıyorum kolonskopi dediler devlet unutmadığı için korkuyorum özele de bütçeden dolayı gidemedim var mı kolonskopi olan nerde nasıl ve neden oldu ?