EJDERYAA Kullanan varmı veya kullanmış olan kızıma doktor verdi sürüyorum günde 1 kere ama sürerken emiyor ilacı ne yapmalıyım zararı olurmu bugün 2. Günümüz ilaca 👀😫
AyseAlyamm EJDERYAA içeriğinde liokadin var yani uyuşması için bı madde canım bende yarım tüp kullandıktan sonra içeriğine bakmıştım . Emmesi iyi değil bence . Karanfili ezip zeytinyağını üzerine koyup 3 gün bekletiyorum sonra onu süzüp buzdolabına koyuyorum kızımda ağrı oldukça bununla masaj yapıyorum canım .
Balarastos Kullanıyorum ve günde 5 defaya kadar kullanılıyor acayip rahatlıyor sürünce☺️ Evet emiyorlar ama bi zararını görmedim ben 3 aydır kullanıyoruz
EJDERYAA Balarastos bana ne kadar kullanacağımı söylemedi bende mızmızlanınca sürüyorum ama emdikçe etkisi oluyormu diye düşündüm bide yutuyor korkuyorum açıkcası yazdığın için tşkr ederim rahatladım 🌺 kaç aylık bebeğiniz acaba
Balarastos Ben tavsiyeyle almıştım bi arkadaşımda kullanmış nohut tanesi büyüklüğünde sıkıp damaklarına masaj yapıyosunuz en azından sakinleşiyorlar faydasını gördüm
Miracbebek Yengem kullanıyordu bize de önerdi ama alerji yaptı doktor böyle bitkisel şeyleri kullanıp çocuğa zarar vermeyin ağrıya da alışacak dedi dikkat edin kullanımına alerjik olan bebekler özellikle
EJDERYAA Miracbebek alerjik özelliği olduğunu bilmiyordum ne gibi belirtiler var peki ona göre bende durayım
Alminakaanucak Benim kizimada iyi geldi bizde 2 3 defa kullaniyoruz buz dolabinda tutarsaniz daha cok etkisini gorursunuz ici sivi olan dis kasiyicilarinida buz dolabindan cikarip vermelisiniz soguk damakya donma etkisi yapar ve agrisini hissetmez
EJDERYAA Alminakaanucak ya öylemi 🤷♀️ Doktorlar neden demiyor ki bu gbi şeyleri tmm çok saolun uygulayacağım 💕💕💕💕