mom97X 5 aylık kızım var. Oyun halısından artık sıkılıyor, daha oturamıyor. Otursa biraz büyüse yürütece filan koycam da daha küçük. Yani onu oyabilecek bişey bulamıyorum. Tv de göstermek istemiyorum. Nasıl oyalayabilirim ?
ilenalemin mom97X valla benim bebek 6 aylık oldu.desteksşz oturuyor ama yok oyalayamıyorum.önğne ne koysam bakıyor eliyle oynuyor sıkılıyor.çeşitli oyunlar aktiviteler yaptım ama yok sıkılıyor.öok zor bebek oyalamak
Eminosman_dilek mom97X bu sıkılma işi hiç geçmiyor 😆2 buçuk yaşında hala sıkılıyor o aylarda biz kitap resmine bakardık müzik açıp dans etmeye çlışırdım renkli toplar atardım önüne yürütece bi alıştı yine sıkıldı 😆
daisy_01 mom97X Yere ser geniş bir örtü .Onun için zararlı olmayacak renkli oyuncakları ı bırak .Bi de dönüyorsa eğer güzelce oyalanır onlarla.Uzağa bırak dikkatini çekince gitmeye çalışacak.Hışırtılı kitap seviyorlar genelde .çıngıraklı diş kaşıyıcılar var dişi kaşınıyorsa hoşlarına gidiyor.Parmak kuklalar var (sadece ben yanındayken veriyorum bunu)parmagıma takıyorum tek tek çıkarmaya çalışıyor. öyle kendince oyalanıyor biraz ben şarkı falan söylüyorum ona .Ce e yapıyorum .Biraz kendi halinde biraz da benim oyalanmamla bi bakıyorum geçmiş vakit
mom97X Eminosman_dilek benimkine ne versem ağzına sokmaya çalışıyor, sokamadığında sinirleniyor anlamadım gitti
Eminosman_dilek mom97X o aylarda gayet normal tanımaya çalışıyor oral dönem diyolar 🤗 heleki elleri hiç çıkmaz ağızdan birde diş sıkıntısı çıkınca ooo