8 aylık yataktan kafasının üzerine düşmüş alnı burnu ve bıngıldagın oldu tepeye dogru bi şişlik var gibi kusma keyifsizlik ateş gibi bi durum yok ¾ saat oldu. herşey normal gözüküyor ama acile gittik kafası şiş gibi diye dogustan mı böyle diye sordu fakat bilemiyorum tomografi istedi bilemediğimden kafası biraz büyük cunki bu kadar küçük bebek için radyasyona sokmaya gerek var mı?