Kızlar bebeğim 2 aylık birkaç gündür daha az idrar yaptığını fark ediyorum eskisi gibi bezi dolu dolu idrar olmuyor hatta bazen emzirip uatiriyorum ama uykudan kuru kalkıyor aslında kilo alımı çok iyiydi aşıdan sonra huyu değişti sürekli huysuz emziriyorum sütüm var acaba eskisi kadar sık idrar yapmaması normal bir durum mu ya da idrar sıklığı ne kadar olmalı