sarebuss bir doktorunuzla görüşün tahın susam ham maddesiyle elde edıldıgınden yüksek ihtimal susama alerjısı olabılır. Benım kızımın yoğurda çıkmıştı mesela. Emzirirken tüm süt ve süt ürünlerini diledıgımce tüketirdım hıcbır sıkıntı yasamadık pişiğin p sini bilmedim kızımda vakte kadar. sebzeleri bıtırıp ne vakit doktoru yoğurda gecın dedı işte o zaman kanlı yara halını alan pısıkle karşılaştık. dene bırak dene bırak yapa yapa tam 22 aylıkken geçti bir daha da pişik olmadı. Ama Şuan 4 yasına giriyor süt Intoleransıyla aynı zamanda kımyon alerjısı de var kızımın kı onlar hala geçmedi ne vakit sütü haftada 2kez vereyım kabız olur kımyon bıraz fazla kacsın o gün karnı sıser bütün gün ağlar hala.ama haftada 1 kez süt çok az köfteye kattığım kımyon bır sorun yaratmıyor.hazır köfte tarzı seyler o yüzden dısarıda tüketemıyor kızım illaki ev koftesı ve benim gözetimımde yapılacak kı kimyon mıktarını görebileyım. Laktoz Intoleransı yüksek ihtimal kalıcı olacak çünkü anne baba olarak bızde ve 12 yaşında olan abısınde de hala var ama kimyonu bekleyıp görücez artık ne vakte kadar sürecek