Bende bakırlı spiral var 1,5 sene oldu. İlk defa geçen ay adetim 7 gün gecikti, doktora gittim muayene etti kese oluşumu falan yok ama geç döllenme olabilir dedi hcg testi verdi falan ölecektim korkudan ama sonra testi verdim eve geldim regl oldum yani o korku ile doktora muayene sırasında spiral kaymış mı falan diye sormak aklıma gelmedi çok kötü bir korku ya Rabbim isteyene nasip etsin.