Ya herkes aşağı yukarı bebeklerinin hareketini bilir tanır tabi ama acaba sizde de böyle mi diye merak ediyorum yani normal mi
Şöyle ki bebeğim 3 aylık ne zaman uyutmak için ayağıma alıp sallamaya başlasam kolunu yukarı kaldırıp sanki kolunu emiyor gibi yapıyor ya da bazen reflü yatağının yandaki yastıkları var ya onu emiyormuş gibi yapıyor bunu emzirmeden sonra da yapıyor o yüzden aç mı tok mu anlamıyorum , emzireyim tekrar diyorum bu sefer bazen alıyor bazen mızmızlık yapıyor yani anlayacağınız sorum şu bebekler uykuya geçerken böyle emme refleksi ile geçmesi normal mi sizde de oluyor mu , emzik almadı kullanmıyoruz