Alalı 1 ay oldu 2-3 sefer anca kullandım, elektrikli vardı vaktim olmuyor diye aldım ama çekim gücünü sevemedim maalesef sütü olan biri için gayet iyidir bilemiyorum çünkü ben de Instagram’da birinde gördüm dolu dolu sağıyordu onu görünce aldım ama ben süt getirmek için sağdığım için işe yaramadı galiba 1000 TL’ye bırakırım 1.500′e aldım