Drycl46 benim bebeğim de 17 aylık hala tam olarak yürümüyor sıralıyor dengede durup 6-7 adım atıyor geliyor düşüyor sonra korkuyor tekrar gitmiyor falan ama tam olarak yürümüyor kendi kalkmaya falan çalışmıyor 36 haftalık doğdu bunla ilgisi var mı bilmiyorum çok kafama takılıyor ama doktor bi sıkıntı yok dedi 18 aya kadar normal dedi yapılması gereken hareketleri yapıyor dedi bakalım ne zaman yürüyecek bu konuyu bende çok kafama takıyorum🥹🥲