Feyekum İlkinde hiç olmamıştı bunda oluyor gece uyuyamadim hele sol kalcam felç yani vitamin içiyorum kalsiyim magnezyumlu başka ne yapılır ki yaaaa
MiracAlpinveUmutunAnnesi Feyekum Bende çok merak ediyorum. Çok zorlanıyorum 29+4 haftalık hamileyim bugün hastanede bayıldım mesela hayatta yaşamadığım şeyleri yaşıyorum
Sonsuz32 Feyekum 27 haflık hamıleyım sağ kasıgım asırı agrı ilk kızımda böyle olmuyodu 2cı bebegım e hamileyim kasık agrısına oluyom
MiracAlpinveUmutunAnnesi Feyekum Tansiyonum düşmüş sonra çıkmış 9 buçuktan 2 buçuğa kadar muşade altımda kaldım yatın dinlenin dedi okadar
Feyekum MiracAlpinveUmutunAnnesi sezeryan ilkinde birsey anlamamıştım sanirim bunda da amelluatim zor geçer ikinci olduğu için yine rabbim bilir çoğunun zor geciyormus
MiracAlpinveUmutunAnnesi Feyekum 2.dogum daha kolay oluyor diyende var ama Rabbım sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin