Merhaba bir hafta adetim gecikti beta 65 çıktı iki gün sonra başka hastane de 69 çıktı doktor kimyasal gibi görünüyor dedi sizce öylemi kimyasal yaşayanlar varmi aranızda bu durumu yaşayan tekrar kan vereceğim 3 gün sonra alttan muayne etti kese görünmez zaten dedi