Kızlar iyi akşamlar.
Oğlum 1 yaşında, aylardır süren bir diş patlama olayımız var bir türlü patlamadı. Bir ili gün önce çektiğim fotoğrafta çok belirgin fakat böyle bir çizik yoktu. Bugün dikkatimi çekti böyle bir çizik var dişinde, yarık tarzı. Elletmiyor da dişini, ben bir kere elledim tırtıklı gibi bir şey geliyor ama emin de olamadım. Sizce patlamış mı? 🥲
