ayseozkan1 Doğum yapalı 1 ay oldu fakat vajina bölgemde kaşıntı var içine doğru kaşınıyor sizce sebebi nedir yaşayan varmi ve yürürken sanki et parçası varmış da sürtüyormus gibi hissettiriyor
aysebb ayseozkan1 Zamanla geçiyor o kaşıntı başlarda oluyor bir süre bende de olmuştu bir süre daha devam eder sonra geçer