Merhaba, 12 günlük bir bebeğim var. Silikon uçla emziriyorum. Başta sütüm azdı, mama takviyesi veriyordum. 1 haftadır sütüm bebeğim için yeterli ama emdikten sonra mutlaka biberon ile de süt vermem gerekiyor. Silikon ile emiyor sonra sağdığım sütü biberonla veriyorum. Sadece emerek doyup uyuması için ne yapabilirim? Artık biberon vermek istemiyorum. Bunun nedeni ne olabilir?