babymamma Kızlar eşi trafik polisi olan var mı ya ceza yemişim emniyet kemeri takmamaktan ceza tutarı 690 yazıyor toplam ceza tutarı 5400 yazıyor anlamadım bu 5 neye geldi bilgisi olan var mı
sosyologsmom babymamma aracın plakaya yazılı başka cezaları olabilir birde detayına bakın belki gereksiz ışık kullanımı v.s dende cwza yemiş olabilirsiniz
Ygtoglm-- babymamma bütün cezalara zam geldi kırmızı ışıkta geçmekte 2500 falandı geçen gün gördüm listesini. Yani 5400 dür emniyet kemeri takmamakta
kizimvedunyam kiraladığınız firmayla görüşün plakaya yazılan başka cezalarıda ödemeyin. zam henüz gelmedi yılbaşından snra deniyor. bende geçen hızdan yedim 2.5 ödedim erkwn ödedimki az olsun diye
babymamma kizimvedunyam kiralık araba olunca plakaya değil ehliyete yazılıyor direk ceza puanı olarak düşüyor ama dediğiniz gibi 15 gün içinde ödemek lazkm