seymaozy merhaba hala aynı şeyma hanım ama kasılmalar azaldı sanki doktora da götürmedim çünkü eşim MR çektirmek istemiyor 10. Ay kontrolünde götüreceğiz artık şu an iki elini de kullanıyor ama tek ayak parmak ucu basıyor tabi yürüme arkadaşı ile yürüttüğümüzde daha az parmak ucu basıyor inanın o kadar yoruldum ki sürekli inceliyorum bebeğimi onu incelemekten sevgimi yeteri kadar veremiyorum bu durum beni daha çok üzüyor Ocak 12 de doğdu 32 haftalık olarak ama benim ömrümden 12 ay geçmedi 12 yıl geçti Allah’ım bugünlerimizi aratmasın inşallah sizin nasıl gidiyor bebeğiniz oturmaya başladı mı kasılmaları var mı hala emekleme sürünme var mı bizde hala emekleme tutunup kalkma yok ama bize tutunup kalkmaya başladı sürünüyor hala ama sanki hep bana sol tarafı daha az kullanıyor geliyor eşime söyleyince sana öyle geliyor diyor kafayı yedim artık eşimle tartışıyoruz bu konuda sürekli bir de size bir şey soracağım Pvl ultrasonda belli oluyor mu biz taburcu olunca ultrason çekilmişti Pvl gibi bir şey denmedi beyin kanaması geçirmedi nöroloji takibimiz yoktu gelişimsel pediatriden talipliydik