seyma51 Kızlar ilk Bebeğim olduğu için çok tecrübesizim. 1-2 haftadır çok huysuzdu sabahtan beri daha da arttı emmiyor her şeyi ağzına almaya çalışıyor. Önceden de mi böyle oluyor yoksa diş belirtisi mi beni bi aydınlatın lütfen 🙏🏻
Bennededimki seyma51 evet diş patlayabilir. Tetagil kulanıyoruz biz çok ağlarsa da parol şurup yazdı doktor.
seyma51 Bennededimki sizde mi böyle fark ettiniz yoksa ben öyle görmek istediğin için mi böyle görüyorum