tenedos durumunuz çok zor Allah kolaylık versin ve inşallah bebeğinizde bir problem çıkmaz ama boşuna endişe ediyorsunuz bu bahsettikleriniz çok normal her bebekte olan şeyler, göz teması kuran bir bebekte 2 yaşından sonra gerilemeye girip göz temasini kaybedebilir yani siz belirti aramayip yaşamaya bakacaksınız, bebeklerim kanat cirpiyordu bilirsiniz en yaygın otizm hareketi üstüne oğlum parmak ucunda yürüyordu doktora söyledim ve doktor oğlumun yüzüne bakıp bay bay Oğuzhan dedi oğlum da kanat cirpti, kendince bay bay yapıyor çocuk ne takıldın parmak ucu da geçer dert etme çok mu ayakta tuttunuz dedi evet bebeğim sürekli ayağa kalkıyordu kendi kalkmasina rağmen erken kalktığı için oluyormuş yani her şeyi kafamıza takarsak hayatı yasayamaz güzel gunleri kaciririz su an 1 yaşında 15 i geçik kelimesi var bu arada yani çok da takılmamak lazım