Bende bu sorunu aylardır yaşıyorum peitel ve fucicort kullandım farklı zamanlarda kortizollü kremler. Onlar geçirdi ama bir süre sonra geri çıktı, kortizollü oldukları için de sürekli kullanamıyorum.
Kendi çocuk doktorumuz Mustela stelatopia’yı önerdi bebekler için üretilmiş bir yüz kremi o iyi geliyor kızarıklık azalıyor deneyebilirsiniz ben günlük rutinde kullanıyorum