Merhaba üzülme güzel anne benim bebeğimde aynı anlattığını gibiydi tam 4,5 ay sürdü ve sonra geçti çok şükür normale döndü.aynı sizin gibi bakıyordum herkesin bebeği mutlu mutlu duruyor benimki niye böyle diye ama 4,5 ay gibi geçti ve gülüp oynamaya başladı gecicek korkmayın 🌸☺️