haticea1tn mami68 2.yi nasıl normal oldunuz doktorlar gün vermedi mi şu gün gelin alalım diye ? İlk çocuk arasında kaç yıl var ?
tontis mami68 merhaba bende ikinciyi normal istiyorum ilki çatı darlığından dolayı sezaryen dendi ama gittiğin hastane herkesi sezaryene ikna edip alıyormuş sonradan öğrendim ve izlediğim bazı doktorlar çatı darlığı doğumu etkilemez herkes normal doğum yapabilir diyordu nasıl bir yol izlediniz bilgi verir misiniz
aysenyr mami68 maşallah tebrik ederim gerçekten , nasıl oldu anlatemsınz benim ilk normal 2. Sezaryen 3. Yü normal istiyorum devletteki yaptınız özeldemi ? İki doğum arası nekadardı? Kendi sancınızlamı gittiniz? Doğumdan sonra hemen ayaklandınızmı sezaryen yeriniz ağrıdımı?
mami68 haticea1tn 22 ay yurt dışında yapmadılar normal doğumcular Son zaman korktum bişey olur diye ama çok şükür 41. Haftasında oda bende iyi doğumumuz oldu
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala rabiab Hayır. Bağırsak yapışıklığından bahsettiler. Neden bu kadar erken hamile kaldığımı, bi daha bu kadar erken hamile kalırsam, Onlar değil daha uzman doktorlar tarafından doğum yapabileceğim söylendi. Ve ben bu sefer daha da erken hamile kaldım🥺
defnemomm_ rabiab ikinci dogumum sezaryendi . İlkinden daha kolay beklerken tepe taklak oldum inan . 7 saat boyunca hem normal doğum sancısı çektim ondan sonra da doğumun gerçekleşmemesi sebebiyle de acil sezaryen .. çok zordu ya çünkü artık çok yipranmistim sancı çeke çeke . Diyeceğim o ki doğum o kadar tuhaf olağanüstü bir durum ki , son ana kadar bile degisim gosterwbilir . Rabbim kolaylık versin insallah hepimiz yeter ki sağ salim kavuşalım bebeklerimize 🌸🌸🌸
rabiab defnemomm_ bende suni sancıyla doğum yaptım ama normal oldu çok şükür . Rabbim herkese kolaylık versin çok zor
ekimannesi11 rabiab ikincide sancım yetersiz olduğu için suni sancı verildi zorlu oldu ama ilk doğumuma göre kısa sürdü
mami68 tontis benim çatıma falan bakmadılar dokuz ay boyunca burda kolay kolay ameliyata, herkeste doğum yapıyor yani bi sorunda olmuyor pozisyon ters değilse sıkıntı olmaz bence ama kesin birşey söyleyipte riske giremem Ben türkiyede olsaydım kesinlikle sezaryen yaparlardı İkiz doğumları bile normal yapıyorlar pozisyon normalse
mami68 tontis dğumuma kadar hiç bir sıkıntı olmadı 41. Haftaya kadar sorunsuz geldik soktorumuz artık hastahaneye gidin 41 oluyor gelse iyi olur dedi o gün doktora gittik iki gün sonraya randevu oluşturduk balon takılacaktı alttan suni sancı olmuyormuş öncesi sezaryen olduğu için tamda hastahane randevusu olan günün gecesinde sancım başladı gittik hastahaneye sancıyla sancı var ama açılma yok dediler balonu takacağız yine dediler taktırdım sancım hiç durmadı sonra suyum geldi ve çıkarmak zorunda kaldık çıktı ama açılma hâla yoktu sancı çektim birden açılmaya başladı eşimi aradılar doğum olacak diye eşim geldi toplamda 5 6 saatte falan bitti en fazla
canevikilic rabiab rabiab senin gibiydim bende. Ertesi gün doğuma alıcaz dediğinde sabahı sabah ettim sıfır sancıyla gittim sezaryana alıcaklar siye korktum. 1 saat sancı çektim doğurdum. İlkine göre çok çok kolaydı. 2. Kolay oluyor dedikleri doğruymuş.9 ay önce deneyimlemiş oldum🥹