Oğlum 3,5 yaşında ve bu yaşına kadar çok şükür büyük bir hastalık ve hastaneye yatışı olmamıştı .ancak 2 ay içinde 2 kez basit bir soğuk algınlığı gibi hapşırık,burun akıntısı başlıyor ve sonra birden çok hızlı nefes alıp vermeye ve alırken göğsünde gözle görülür bir sıkışma oluyor.tabi hemen doktora gidiyoruz nefesinde çok sıkışıklık var deyip kritik alana ordan da servise yatışımız yapılıyor.prednol,ventolin,cortair ve agumentin tedavisi sonrası taburcu ediliyoruz.tamam geçti derken 1 ay sonra yine biraz burun akıntısı bi kaç saat içinde nefesi yine sıkışıyor.başına böyle bir şey gelen var mı.neden böyle oluyor bildiğimiz kadarıyla bi şeye alerjisi yok.bu yaşına kadar da böyle bi sıkıntı yaşamadık.artık her hastalığı böyle mi geçecek çok üzülüyorum 😔