40 tan sonra 2 kere adet gördüm ve şuan bebeğim 3 ay 24 günlük bir adetimi her zamanki gibi 4 gün gördüm ama 2.adetimi 8 gün gördüm ve şuan 14 gündür hasta olmuyorum acaba hamile olabilirmiyim yada bu düzensizleşme normal mi ne yapmalıyım tekrar test yapmalımıyım?