Geçen hafta başladık çişte sorun yok anca kakayı geçen hafta gidelim dememle gidiyorsun yapmıyordu 2. 3. Sefer gittiğimizde anca yapıyordu 2 gündür kaka yapmayı da bıraktı sürekli tuvalaete gidelim diyor karnım ağırdı diyor gidiyoruz yapmıyor neden olabilir çözemiyorum anlamıyorum artık napacağımı bilmiyorum