lknrtmr sakin olun evet çok zor gerçekten uyku her şey gündüz uykusunu düzenleyebilirseniz geceye de yansır 5.5 aya kadar yapmadığım şey kalmamıştı direnmeler ağlamalar kafayı yiycektim artık. Ama aslan rutin yaptıklarım değişmedi park gezisi banyo oyun mama kitap uyku şeklinde geceye geçiyordum her gün yapıyordum. Çarşafta bile sallamıştım bir dönem asla uyumuyordu. Alerjisi var bir de oda çok etkiliyordu uykuyu tabii bağorsağı güçlenen kadar. Ama asla uykudan taviz vermedim düzen olana kadar dışarı çıkmadım bir yere gitmedim uyku saatinde hep evdeydim çıksamda. Sonra bir gün uyumaya, düzelmeye başladı şu an 10 aylık olmak üzere gündüz 2 uyku yapıyor geceye de 20.00 de geçiyor. Geçen 2 hafta fenaydı hem hasta hem diş çıkardı ama yeni yeni düzeliyo gece bazen ağlıyor pışpış yapıp ya da emzik veriyorum geri dalıyor 23.00 te bi rde 03.00 gibi mama istiyor sabahta 7.-7.30 gibi ayakta. Evet uyanıyor ama geri dalıyor. Emin olun gündüzü düzeltene kadar gece düzelmiyor. Tabii çocukta önemli burda.