Kızım 17 aylık herşeyi anlıyor adına bakıyor gel gel bay bay gibi şeyleri taklit ediyor algısı açık hergün tekerleme şarkı söylerim kitapta okuruz bakarız inceleriz sık sık konuşurum daha ne yapabilirim birden açılır mı? Çok nadir söyler kelimeleri canı isterse diyor istemezse asla demiyor sürekli işaret eder ıh ıh diye korkuyorum konuşmazsa diye baya kafama takmış durumdayım. Böyle bişeyi yaşayan oldu mu annelerim fikirlerinizi yazın.