Annem 26 yıldır hep Siemens yada miele ürünlerini kullanıyor hangi modelli var şu an bilmiyorum ama genelde Siemens hariç bir marka almıyorlar şimdiye kadar 26 yılda bi kere mutafginzi yandığı için değiştirdiler gecenlerdede babam eskidi diye bulaşık ve çamaşır değiştirmiş yine Siemens almış kurutma makinesi bi keresinde su altında kaldığı için bozulmuştu yine gidip aynısını Siemens aldılar.