kemalefe Merhaba, Sütüm yok denecek kadar az. Bebeğim 22 günlük. 2 buçuk saatte bir 60 CC içiyor mamasını. Normal midir? Bana sanki çok içiyormuş gibi geliyor :)
bestber Her bebek kendi belirler canım benim bebegimde öyleydi cok kafama takıyodum artık hic takmıyorum napiyim cocuk ac istiyo aglıyo bende ictigi kadar veriyorum valla yeter ki karnı doysun kıyamıyorum o zaten doyunca agzını kapatıyo acmıyo 😂