Hipp kızım çok daha az içti sevmedi bende yapısını sevmedim açıkçası. 4 aylık olana kadar sma kullandık sonra aptamile geçmek zorunda kaldık şu an 19 aylık hala aptamil içiyor hemde güzel indirimleri oluyor e bebekten 1kg 650 liraya alıyoruz bazen Migros sanal markette 1150kg 650 liraya düşüyor onu alıyoruz