MKmoms24 Hanımlar merhabalar kreş açmayı düşünüyorum. Çocuğunu kreşe gönderen anneler memnun kalıp kalmadığınız şeyleri yazar mısınız fikir olması açısından
yanaklibebek MKmoms24 her yerde kamera olmalı her yerdeeeee Asla güvenmiyorum ben öğretmenlere gördüğüm için Kötü davranıyorlar çocuklara Söylemek istedim
Dmt-01 MKmoms24 MKmoms24 kreşin heryeri kameralı giriş çıkış bile ve sorun olduğunu düşününce kreş müdürümüz hemen izleyip dönüş yapıyo ve izlemek isteyip istemediğimizi soruyor bize bu en çok memnun olduğum konu.Öğretmenlerin güler yüzlü oluşu ve kreşte ufak bi kaza bile olsa hemen bilgi verilmesi bunlar memnun olduğum konular.(arkadaşıyla kavga vs.)