Ebrarrrr Kızım antibiyotik iğnesi vurunuyordu bugun 4. Sü diğerleri şişmemişti ama bugunki vurdunuğu yerde şişlik olmuş neden olur acaba ve nası geçirebilirim
Hiilyuss Ebrarrrr antibiyotiği bilmiyorum ama normal aşısını olurken bacagını sıkı tutamamıştım ve haraket etmisti. Hemsire haraket ettiği için şişlik olabilir demişti belki öyle bir durumdur
mysozclk Ebrarrrr biz aşı olurken hemşire aşı sonrası kızarma şişlik olur kolanyalı pamuk ile ovayabilirsin derdi ama ben hıc yapmadım tabı yınede siz Bi saglık ocagını arayıp sorun
krhnnnimran Apse yapmis olabilir, bebek kolonyasi yada bebek yağı ile çok bastirmadan masaj yaparak dagıtın onu düzelecektir. Extra olarakta yakin yerlere tekrarlanaraj yapildigi icinde olmuş olabilir