Kızlar doğum yapalı 55 gün oldu ve adet oldum sanırım feci kasık ve bacak ağrım var ama her zamanki adetimden farklı olarak çok fazla kanamam var. Normal mi acaba sonuçta 10 ay adet olmadım belki fazla gelmesi ondandır ama bilemedim biraz endişelendim