Ftmaaa1 https://hizliresim.com/l011rfn Erken gebelik testi yaptım bugün adet olmam gerekiyordu fakat olmadım şüphelenmemin sebebi ise spiral taktırmıştım fakat spiral kaymış o yüzden yaptım ama çizgi var mı yok mu emin değilim
dayes Ftmaaa1 5 dakika içinde çıkan sonuç esas alınmalı, bir iki gün sonra tekrar edin isterseniz. Ben de böyle silik çizgi ile öğrendim ama testi yapar yapmaz silik çizgi belirdi
Ftmaaa1 dayes daha önce yine böyle silik çizgi oluştu hatta 20 dakika sonra baktığım da oluşmuştu gebelikte vardı ama düşükle sonuçlandı o yüzden emin olmak istedim eğer adet olmaz isem tekrar testi tekrarlayacağım yine de teşekkür ederim