yanaklibebek busragggg ben yaptırmadım 9. Ayda 1 yaşta yaptırdık hafif ateş oldu ama aşıdan mı dişler mi bilmiyorum
likeli busragggg doktor aşıdan hemen sonra değil yaklaşık 1 hafta sonra ateş olebileceğini söylemişti ama bir problem yaşamadık ateşi çıkmadı.
3kedili2bebekli busragggg 1 yaşta yaptırdım ateş hyysuzluk 1 hafta sonra da şiddetli pişik oldu hepsi 1 günde geçti