Selam annelerim❣️ Benim biri 3 yaşında diğeri 8 aylık iki kızım var. Şimdiye kadar büyük kızım pek kıskanç değildi ama son bir aydır resmen bize kök söktürüyor. Ksrdeşini kucağımıza almamıza bile müsade etmiyor. Gelip beni emmek istiyor, yok işte ben bebek oldum, bebek gibi mama yiyeceğim, bebek gibi uyuyacağım… Her şeyi bebek gibi yapmak istiyor. İsmiyle seslenince cevap vermiyor. Hayır ben bebeğim diyor. Küçüğü kucağıma alınca vuruyor önce ben doğdum o benim annem diyor. Asla ilgisiz bırakmıyoruz ama yine de bi türlü alışamıyor. Var mı önerisi olan? Bana bi akıl verin