Vesile96 Merhaba anneler 10 aylık kızım bu günlerde iştihasız oldu niye almadım Ne mamasına bitirmek ister ne de ek gıdayı ( yemek iki üç kaşık yiyor sonra istemiyor) Çevrimdeki insalar dişler yüzünden diyorlar ama ben korkuyorum acaba doktora mı gütürsem ?
mylife_ dişten de yemiyordur doktora gidin yinede kan degerlerine bakarlar kansızlık vs varsa oda iştahsızlık yapar