Kızlarr geçende bir başlık açmıştım idrar testinde silik çizgi çıkmıştı sonra gidip kan vermiştim beta hcg negatifti ama hala regli olmadım ve 3 4 gündür çok fena baş ağrım var geçmek bilmiyor ya birşey varsa diye Arvelestw içemiyorum parolle idare ediyorum ama şuan bu başağrısı beni öldürücek çok arttı 🤦♀️ hamilelik olabilir mi yaa