alyamgktrk Kızlar bebeğim 3,5 aylık gaz sorununu büyük ölçüde aştık sayılır süt alerjisi var artık yiyecek hiçbir şey bulamıyorum karnabahar brokoli yesem çok aşırı bi gaz yapar mı sizce
Oznurkk alyamgktrk bi doktor demişti annenin gazi anneye bebenin gazi bebeye diye. Bence hurafe gibi 🤣
sumyson alyamgktrk sizin yiyip içtiğiniz size gaz yapar bebeğe geçmez. Bebeğin kendi gazı vardır her bebekte oluyor az ya da çok. Benim tavsiyem yerken kimyonla yiyin ve günde 1-2 kez rezene-kimyon tohumu ikilisini demleyip içerseniz de gaz oluşumunu biraz azaltabilirsiniz