basak__333 Oğlum 7aylik bu ay bexsero ilk doz vurulacak diğeri 9.ayda sonuncusu 21.ayinda yapılacak. 9.ayinda kızamık aşısı ile çakışacak doktorumuza henüz sormadık ama böyle birseyle karşılaşan varmı? Doktorunuz ne dedi?
Mineebd basak__333 kızamık aşısı devlet aşılarının içinde ve 9. Ayda devlet aşısı yok.. 12. Ayında kızamık aşısı..
Gokcecik Mineebd bu yıl kızamık hastalığı tekrar hortladığı için kızamık aşıları ek doz olarak 9.ayda da yapılıyor
basak__333 Mineebd hemşiremiz kızamık aşısı var dedi 9.ada obyuzden sordum sizin bebeğiniz herhangi bir aşı olmadı mi o ayinda?
Mineebd Lidyabebek normalde kızamık-kızamıkçık-kabakulak 3lü karma aşı ve 12.ayda ama şuan sanırım ek doz yapıyolar yada erkene çektiler
Mineebd basak__333 yok 9. Ayda tek bexero olduk biz. Şuan 14 aylığız. Söylenen bütün aşılarıdabyaptırdım demekki bu sene eklendi o bi bilgim yok benim o yüzden
Mom022 basak__333 biz de aynı aylarda olduk kızamık asisi ile arasında 1 ay olmalı dedi o yüzden 10. Ayda kızamık asisi olacağız
esralpi basak__333 menenjit aşıları ağır diye diğer aşılarla çakıştırmadı bizim doktor. 5 ve 7 de vurunduk ilk iki dozu. ateş yapıyor bide bacakta ağrı yapmıştı. gelecek ay 9 da kızamık olacaz biz de bakalım o nasıl olacak🤷♀️
basak__333 esralpi benim doktorda bilmiyor belki de 9.ayda asi yok diye vermiş olabilir bi konuşalım bakalım belki değiştirir
Yekyek12 basak__333 valla bizi de sağlık ocağı uyardı bizimde doğum gününde bebişin nimenrix ile sağlık ocağı aşısı cakisiyor. Hemsire hanim ikisi de ayni gün yapilmali canli asi olduklari icin dedi. Bu hafta bexsero asimiz var gittigimde bu konuyu doktora danisacagim. İkisi arasinda ya bir ay gibi bir süre olmaliymis ya da ayni gun yapilmaliymis hemsiremiz oyle soyledi bakalim 😞
Melis84 Yekyek12 merhaba epeyce olmuş ama bizde de aynı durum var bu ay bexero ve kızamık çakışıyor doktorumuz bu hafta birini gelecek gafta diğeri olsun dedi ama aklım karıştı siz ne yapmıştınız hatırlayabiliyormısuz acaba
Littlebird basak__333 doktorumuz planlarken menenjit aşılarının hiç bir aşı ile aynı ayda olmaması lazım demişti