crybaby devlet hastanesi ortapedi doktoru uzaktan baktı o kadar, çocuk doktoruna söyledik elle muayene etti boynunu, kaslarına baktı, sola kafasını çevirebiliyor mi diye bakarak üstüne boyun ultrasonuna gönderdi. Onlarda birşey çıkmadı çok şükür. Yine içim rahat etmedi, ben özelde ortapedi doktoruna götürdüm, o da birşey yok dedi de, öyle rahat bir nefes aldım. Krem verdi, bebeğimin boynuna o kremi sürüyorum. Haftaya kontrole gel dedi. Analık kara bir yamalık demişler. Ben yine rahat edemedim, devlet hastanesinde fizik tedavi bölümü ile iyi denilen bir ortapedi doktoruna randevu aldım, randevu gününü bekliyorum, inşallah o güne kadar geçer .