simaysel bisusbe_ süt alerjisi 8 aylıkken geçti şükür. 10 aylıkken de emmeyi bıraktı. Bir süre alerji maması ile devam etti. Sonra süt alerjisi geçince normal mama ile devam etti.
bisusbe_ simaysel emmeyi kendi mi bıraktı siz mi kestiniz acaba çevremde emzirmeyi bırak diyenler var alerjisi yüzünden
aslanannesiiii06 bisusbe_ bizimde 12 haziran ve aynı şeyleri yaşıyoruz 🥲 rainayaz bizimde 12 Haziran çok çok geçmiş olsun umarım ömrü boyunca hep güzel günler görür 🥰
aslanannesiiii06 Tunaveannesi16 benimde oğlum var bizde 12 haziranda dünyaya geldik yerinde asla durmuyor 🥲
simaysel bisusbe_ kendi bıraktı ne yazık ki. Son zamanlarda az emiyordu sürekli teklif ettiğim halde. Diyet yaptığım için sütümde azalmıştı güzel beslenemediğim için. Gönül isterdi 2 yaşa kadar emzirmek nasip olmadı 😇
simaysel bisusbe_ diyetisyen ile ilerleme şansınız olursa daha iyi olur ben o zamanlar bilmiyordum kendi kendime diyet sürecine girmiştim sütümü etkilemişti.
zerda_arven Oznurkk ben giresunluyum eşim Ankaralı Ankara’da gurbet geliniyim Ankara Etlik şehir Hastanesi’nde doğum yaptim