17 aylık oğlum hiç bişeyi sevmiyor. Birtek yediği omlet pankek tarzı ben de içine her şeyi karıştırıp yediriyorum. Gelişiminde sıkıntı yok kilo boy normal. 3 ay küçük Yiğenim fasülyeyi nohutu ezip pilavla karışınca onu bile yiyormuş. Hiç bişey yemese çorba içiyor çoğu bebek asla çorba içmez. Kendimize yaptığım hiç bişeyi yemiyor. Ne yedireceğimi şaşırdım. Bi iki hafta bayıla bayıla köfte yemişti nasıl sevindim şimdi ağzına sürmüyor. İşin garibi diştendir iştahsızdır diye düşünebilirsiniz değil. İştahı yerinde ağzına göre olduğunda. Ama bu durum beni yordu. Ne yedireyim her gün diye düşünüyorum. Nasıl kendi yediğimiz yemekleri sevdirebilirim ya da ne kadar zaman sonra yemeye başlar.