flanoz terleyip üşümüyorsa aslında evin ısısı o tuluma uygun hatta bana 1 ton giydirin diyenler bile oldu valla ben artık anam babam usulü ince yorganı vardı çıkardım bende 2 buçuk tog da var kalın onu hiç kullanmadım benim kızım 1.6 togda bile sırılsıklam oluyor teri kuruyor vücudu buz kesiliyor