Nagihan04072024 Kızlar doğum çatlaklarınız varmıydı olan varsa nasıl gitti sezeryanla doğurdum ve son 1 haftada aşırı çatlak oluştu şuan bebeğim 5 aylık nasıl götürebilirim çok üzülüyorum
ilaxidexi Nagihan04072024 aynı durumdayız, ben de bekliyorum burada. çözümü olan varsa lütfen paylaşsın 🙏🏼😔
jap Nagihan04072024 ilaxidexi Btll06 Tamamen geçmiyo kızlar. Zamanla beyazlıyo sadece. Geçenlerde bi cilt doktorunun paylaşımında gördüm onu yapmaya başladım bende. Nemlendirme önemliymiş. Ve dermoreller